tisdag 26 februari 2008

Nu är det nära!



Idag kom annonsbladet för Östhammars kommun ut, så nu är det försent att dra sig ur. ;-) Vi bjuder på barnkalas genom en annons på framsidan. Idag fick vi dörrhandtag och imorgon kommer taket i entrén att bytas ut från svart byggpapp till ek. Äntligen! Det börjar falla på plats... (Och vi har beställt alla kakorna från Björkmans nu också. 300 st måste väl ändå räcka? 3 sorter, en grön kaka med röd sylt, en sockerfri och en laktosfri)! * Tilly var här i helgen och inspekterade rekvistita och provlekte leksaker. Hon verkade ganska nöjd, ville inte åka hem, ett bra betyg från en 2 1/2 åring! 

10 kommentarer:

Anonym sa...

ÅH, vad vi väntar på att ni ska öppna. Ser ut att vara en urmysig butik. LYCKA TILL !

Anonym sa...

Halloj! Alltså vilken tid är det, visst börjar det tio? Gustaf påstår att det börjar klockan tre men han har väl antagligen fått hjärnblödning? Min inloggning funkar inte så jag får låtsas vara anonym men det är jag, Frida L!

Anonym sa...

Hej
Vad fint det ser ut. Det är lite skillnad mot farmors murriga, ingrodda butik. Ska bli jättekul att komma dit men tyvärr funkar det inte i helgen. Hoppas på en fantastisk premiär.

Kalle Lindgren

ModelMini sa...

Hejhej och tacktack för beröm! Frida, han har fått hjärnblödning, du har rätt, vi öppnar kl.10! Men förmodligen har Gustaf fått kl.15 från Matte + Anna-Lena, vi har tänkt att skåla lite efter stängning, så kom när ni vill! Saft och kakor finns från 10, champagne från 15...

Frida + Erik

Anonym sa...

Oj, vad fint!
Det är den snyggaste, coolaste barnbutik jag sett. Härifrån Umeå längtar vi till webbshopen. Men vi kommer förstås så fort vi kan.
Maria, Janne, Astrid, August ocg Dagmar

Anonym sa...

Grattis till en jätte fin butik och ett läckert barnmode för våra yngsta barn!!!

Kul för mig som förälder och kul för Östhammar med ny härlig butik!

Sonen är jätte fin i sitt Cheap Monday set! (Vill ni se bilder, så är ni välkomna till min blogg http://smalltownstyle.blogg.se )

Lycka till och vi ses igen.

Varma hälsningar
Sara

Anonym sa...

Grattis till en kalaspremiär! Så himla kul var det! Mamma var så rörd att hon grät, så fint tyckte hon att det var. Nu går vi här och beundrar alla nya fina saker. Tilly blev dock helt livrädd för roboten. TA BORT DEN, JAG VILL INTE! skrek hon, hehe. Ses snart hoppas jag! /Frida L.

Fine Little Day sa...

Låter som allt gått bra, vore kul att se bilder såsmåningom...

sara sa...

as allt gick bra, jag tänkte på er förra måndagen, här från skåne!

Anonym sa...

Vi vill se bilder från invigningen!!! Ses på fredag! /Frida L